donderdag 27 mei 2010

Nieuw adres!

HoiHoi! Kort even melden: dit weekend verhuis ik naar een andere hostel onder het moto 'een beetje (meer) avontuur kan nooit geen kwaad' want... mijn nieuwe stek wordt een bamboehutje op palen!

Mijn nieuwe adres is:

Hanne Lewyllie (room 333)
Garden Village Guesthouse
# 434, Steng Thmey Village
Svay Dangkum Commune
Siem Reap province
Kingdom of Cambodia



Geen nood voor de post die mogelijks onderweg is.
Ik ga nog geregeld binnenspringen in mijn oude hostel en ze bellen me van zodra er post toekomt en dan spurt ik naar hen toe! :)

Vele lieve groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Hey, het wordt tijd dat je nog eens iets laat weten op je blog. Ik ben benieuwd naar je avonturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey Hanne,
    Ik heb nog eens even de tijd gevonden om wat op je blog te lezen.
    En spontaan begint hier de zon te schijnen :)
    alweer wat zonnestralen die aangekomen zijn ;)
    haha, het ziet er daar echt goed uit hè! Ik krijg stilletjes aan ook meer zin.
    Ik heb ood aan wat weg te zijn uit die drukte hier van alles moet dan en dan gedaan zijn pfff.
    let op, er komt nog een mail aan ook.
    groeties
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag dochtertje,

    Mooie foto's die je heb toegevoegd. Zo te zien poseren de Cambodjanen graag, ook al leven sommigen echt armoedig. Daar is nog veel werk aan de winkel.

    A propos, je (nieuw?) hutje ziet er prachtig uit.

    Zoen,
    v.

    BeantwoordenVerwijderen