vrijdag 24 september 2010

Goodmorning Vietnam!

HoiHoi!

Hopelijk alles goed alginds!

Vandaag is mijn laatste dag Vietnam al aangebroken! Binnen een uurtje begin ik aan een 25uur durende busrit naar Laos (Vientiane) … zonder toilet! Moehaha! Dat wordt weer veel te grappig!

Vietnam was super! Heel mooie natuur maar de mensen (locals) waren wat minder vriendelijk en wat afstandelijker dan wat ik gewend was in Cambodja dus dat was wel wat aanpassen.

Kort even wat ik hier allemaal gedaan heb: Mijn eerste stop in Vietnam was Saigon waar ik een dagje heb rondgetoerist, erna een dagje naar de Mekong Delta geweest en op mijn laatste dag in Saigon ben ik naar de Cu Chi tunnels geweest en het Oorlogsmuseum bezocht. Vandaaruit heb ik een binnenlandse vlucht genomen naar Hanoi, in het Noorden van Vietnam. Terug een dagje rondgetoerist, dan twee dagen naar Halong Bay geweest, een dagje gefietst naar Tam Coc en een driedaagse trekking gedaan in Sapa om het Vietnam avontuur af te ronden.

Op naar Laos! Maar eerst vlug naar de supermarkt voor muggenspray want ik voel ze bijten!

Grooote SmaK van Groover en mij!

Ps: Ik heb alle foto’s online geplaatst! Dan hebben jullie ook een beetje het gevoel dat je hier bent geweest! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten