zondag 21 maart 2010

Spannend!

Hoera! Eindelijk is het zover! Binnen enkele dagen zoek ik onbekende, warme oorden op vol rijstvelden, paaldorpen en wereldbefaamde tempels verstopt in de jungle.

Nu de dagen voor mijn vertrek aan het korten zijn beginnen de spanning en de nieuwsgierigheid te stijgen. De Oosterse cultuur, de mensen, de geuren, de kleuren, de gewoontes, het landschap… in elk klein hoekje schuilt een andere manier van kijken, denken en interpreteren waar ik nu al naar uitkijk.

In de Trotter wordt Cambodja beschreven als het land van de aanstekelijke glimlach. Alright! Laat maar komen! Ik ben klaar om overstelpt te worden, kopje onder te gaan in al dat nieuws en terug boven te komen met verrijkende inzichten, denkwijzen en ervaringen.

Mijn volgend berichtje zal vanuit Cambodja zijn als ik bij het overstappen in Bangkok mijn vliegtuig vind!

SmaK!

11 opmerkingen:

  1. Zotjes, ik ben ook héél benieuwd hoe het daar allemaal zal gaan. doe je best en wees voorzichtig en dat jaartje zal snel voorbij zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karolien Gerber23 maart 2010 om 22:06

    dag men makkertje :)!

    Hoera ik heb een abonnement op jou blog :)! Ben heel benieuwd om al jou avonturen te volgen ...
    Geniet ervan ... het wordt een schitterende ervaring! En moest je mij toch missen, knijp dan eens heel hard in het musti kussen ...

    Dikke kussen en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eindelijk ben je (bijna) weg ;-)
    geniet ervan!

    ik volg jouw avonturen op 't net.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Go for it Hanne!! And be carefull!!

    Ik denk aan je en zal heeeeeeel hard duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hanne!

    Ik dacht, ik probeer het toch maar even!
    Zodat je met een gerust hart kunt vertrekken!
    Doe dat daar goed! Ik ga aan je denken!

    Elien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Hanne,
    op het moment dat jij in het vliegtuig zit, zijn wij met het ganse team aan het evalueren en aan het nadenken over de toekomst van de opleiding SW... Geniet van de geuren, kleuren, de onderdompeling. Het zal hoe dan ook een verrijking zijn. SUCCES!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi!
    Veeeeeel plezier op je GROOT avontuur!
    Ik duim!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanne,het ga je ginder goe en ik zal u nu en dan wel eens een berichtje sturen,ben benieuwd naar uw advontuur en zal alles hier wel volgen .Geniet er maar van, ik denk dat je ginder achter wel een paar mensen gelukkig zal maken met je enthousiasme en je altijd leuke babbel en glimlach.Dikke kus en profiteer er ook maar van.
    Codelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zaaaalig, je bent op weg naar het land van de glimlach! geniet er zooo van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liefste hannypanny,
    het ga je goed mijn vriend geniet er daar van en laat ze daar maar allemaal eens een poepie ruiken.
    knuffels,
    la

    BeantwoordenVerwijderen